Ana içeriğe atla

Yılın İtibarlısı Türkiye Hayat ve Emeklilik Seçildi

Türkiye Hayat ve Emeklilik, Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Ödülleri’nde, Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde “Yılın İtibarlısı” ödülüne layık görüldü.

Gücünü Türkiye’den alan ve 85 milyona hizmet etme hedefini misyon edinen Türkiye Hayat ve Emeklilik, Marketing Türkiye’nin, pazar araştırma şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirdiği İti­bar ve Marka Değer Performans Ölçü­mü araştırmasını baz alarak düzenlediği, The ONE Awards Ödülleri’nde Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortaları kategorisinde “Yılın İtibarlısı” seçildi.

Bu yıl 8.’si düzenlenen One Awards ödüllerinin kazananları 12 ilde toplam bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmelerin sonucunda belirlendi. Araştırma sonuçlarına göre yıl içinde itibarını en çok artıran markalar 72 kategoride değerlendirildi. Ödüle layık görülenler 19 Ocak’ta Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilen görkemli bir törenle ödüllerini aldılar.

The ONE Awards’ta Türkiye Hayat ve Emeklilik adına Yılın İtibarlısı ödülünü Türkiye Sigorta Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Direktörü Selda Çamlıbel Özkoyuncu aldı.

Sigorta Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Direktörü Selda Çamlıbel Özkoyuncu, ‘Yılın İtibarlısı’ ödülüyle ilgili şunları söyledi: “Katılımcılarımızın yarınlarına güvence sunarken, daha yaşanılabilir bir gelecek için Türkiye Hayat Emeklilik katılımcılarının 7/24 yanında yer alıyor, hayatlarının her anında destek sunuyoruz. Bireysel emeklilik ve hayat sigortaları müşterilerimizin yaşamlarını kolaylaştırmak ve geleceklerine güvence sunmak amacıyla sürdürdüğümüz iletişim çalışmalarımızın ve atmış olduğumuz adımlarımızın ödüllerle taçlandırılması hepimizi çok gururlandırıyor. Bu vesileyle bizi The ONE Awards ödüle layık gören müşterilerimize, bu ödülü almamızın mimarları olan tüm Türkiye Hayat ve Emeklilik çalışma arkadaşlarıma ve paydaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.”

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/yilin-itibarlisi-turkiye-hayat-ve-emeklilik-secildi/?feed_id=4084&_unique_id=63cc59eba6a96

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Halkbank Üreten Kadınlar Buluşmaları Başladı

Kadın girişimciliğini Türkiye’nin kalkınma hedeflerinin temel taşı olarak gören Halkbank , Üreten Kadınlar Buluşmaları ’na devam ediyor. 250 bin kadın girişimciye sağladığı 91 milyar TL'lik finansal destekle ekonomik ve toplumsal dönüşüme kalıcı katkı sağlayan Halkbank, 2025 yılında da Türkiye genelinde farklı illerde gerçekleştireceği buluşmalarla girişimcilik ekosisteminin gelişmesine öncülük etmeyi sürdürüyor. Halkbank, Kadınların Üretim Gücünü Türkiye Genelindeki Buluşmalarla Destekliyor Kadın girişimciliğini Türkiye’nin ekonomik ve sosyal kalkınma hedeflerinin temel unsurlarından biri olarak gören Halkbank , bu alandaki öncü çalışmalarını kesintisiz sürdürmeye devam ediyor. 2021–2022 yıllarında yoğun ilgi gören Üreten Kadınlar Buluşmaları, 5 Mayıs 2025 tarihinde Eskişehir ’de gerçekleştirilen ilk etkinlikle yeniden başladı. Eskişehir’de gerçekleşen ilk buluşma, kadın girişimciler tarafından yoğun ilgi ve takdirle karşılanırken; etkinlikler ile kadınların girişi...

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...