Ana içeriğe atla

Cigna Türkiye, En Çok Tavsiye Edilen Şirketlerden Biri Oldu

Cigna Global’in müşterilerinin deneyimlerini ölçümlemek üzere her yıl dünya çapında gerçekleştirdiği “Uluslararası Pazarlar – Net Tavsiye Skoru” çalışması tamamlandı. Cigna Türkiye, müşteriler tarafından tavsiye edilme oranını bir önceki yıla göre %20 arttırarak Cigna Uluslararası Pazarlar Grubu içindeki en yüksek skorlardan birine sahip oldu.

Hayatına dokunduğu herkesi iyi ve güvende hissettirme vizyonuyla çalışmalarını sürdüren Cigna Sağlık Hayat ve Emeklilik, ‘Hayat Boyu Birlikte’ diyerek müşterilerine sunduğu iyi hissettiren sigortacılık hizmetleriyle başarısını tescillemeye devam ediyor.

Cigna Global tarafından, müşterilerinin deneyimlerini ölçümlemek üzere her yıl dünya çapında eş zamanlı yürütülen “Uluslararası Pazarlar – Net Tavsiye Skoru” (NPS) çalışmasına göre; Cigna Türkiye’nin tavsiye edilme oranı 2021 sonuçlarına göre %20 arttı. Bu artış ile Cigna, araştırma grubu içindeki en yüksek skorlardan birine sahip oldu.  

2022 yılının sonunda yapılan araştırmaya 1.300’ü aşkın Cigna Türkiye müşterisi katılım sağladı. Çalışmaya katılan Cigna müşterileri, Cigna’yı genel anlamda “çalışması kolay”, “ürün ve hizmetleriyle değer katan” ve “güven duydukları” bir firma olarak tanımladılar.

Pınar Kuriş Kimdir?
Cigna Genel Müdürü Pınar Kuriş

Müşterilere hayatlarının her aşamasında kolay, anlaşılır ve ulaşılabilir çözümler sunma vizyonu ile çalıştıklarını belirten Cigna Genel Müdürü Pınar Kuriş, çalışmalarının müşterilerde yarattığı olumlu yansımayı görmenin gurur verici olduğunu belirterek, “Sigorta şirketleri ile yaşanılan deneyimin müşteriler için en önemli tercih kriterlerinden biri olduğunun bilinciyle hareket ediyoruz. Deneyim kültürünü, şirketin her seviyesinde ve tüm karar alma süreçlerimizin odağında konumluyoruz. Bu başarımızın arkasında, ‘Hayat Boyu Birlikte’ diyerek sunduğumuz ulaşılabilir hizmetlerle bir sigorta şirketinden çok müşterilerimizin yanında yol arkadaşı olarak yer almamızın etkisi olduğuna inanıyoruz” dedi.

“Müşterilerimizin sigorta ihtiyacının var olduğu her yerde olmak istiyoruz”

Cigna müşterilerinin memnuniyet oranını etkileyen hizmetlerin başında gelen ve geri bildirimlerle sürekli olarak yenilenen Cigna Mobil uygulaması ile sigortalılar, günlük olarak ihtiyaç duyabilecekleri tüm sigorta ürünleriyle ilgili detaylara ve bu ürünlerle birlikte sunulan ek hizmetlere kolaylıkla ulaşabiliyorlar. Yanı sıra, müşterileriyle her temas noktasında bütünleşik bir deneyim sunmayı hedefleyen Cigna, birebir müşteri deneyimine etki eden Çağrı Merkezi çalışanlarını da ‘Müşteri Deneyimi Temsilcisi’ olarak konumluyor. Cigna, çalışanlarına verdiği eğitimlerle müşteri deneyimine de doğrudan pozitif etki sağlıyor.

Tüm bu çalışmalarla müşterilerden alınan Net Tavsiye Skorlarının ve geri bildirimlerin oldukça olumlu olduğunu belirten Pınar Kuriş; “Bizim için öncelikli konulardan biri de şikayet çözümü; bize bir talep ya da şikayetiyle ulaşan müşterilerin yaşadıkları sorunları hızlı ve beklentilerini karşılayacak şekilde çözmek istiyoruz. Aynı zamanda, son dönemde yükselişe geçmekte olan sigortacılık hizmetlerini müşteri yolculuklarının içine entegre eden “embedded” (gömülü) sigortacılık fırsatlarını değerlendirmek için gerek altyapı tarafında gerekse iş birliklerinde önemli çalışmalarımız var. Müşterimizin bize gelmesini beklemektense; biz müşterimizin sigorta ihtiyacının var olduğu her yerde olmak istiyoruz” dedi.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/cigna-turkiye-en-cok-tavsiye-edilen-sirketlerden-biri-oldu/?feed_id=6778&_unique_id=64232fb84d333

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Halkbank Üreten Kadınlar Buluşmaları Başladı

Kadın girişimciliğini Türkiye’nin kalkınma hedeflerinin temel taşı olarak gören Halkbank , Üreten Kadınlar Buluşmaları ’na devam ediyor. 250 bin kadın girişimciye sağladığı 91 milyar TL'lik finansal destekle ekonomik ve toplumsal dönüşüme kalıcı katkı sağlayan Halkbank, 2025 yılında da Türkiye genelinde farklı illerde gerçekleştireceği buluşmalarla girişimcilik ekosisteminin gelişmesine öncülük etmeyi sürdürüyor. Halkbank, Kadınların Üretim Gücünü Türkiye Genelindeki Buluşmalarla Destekliyor Kadın girişimciliğini Türkiye’nin ekonomik ve sosyal kalkınma hedeflerinin temel unsurlarından biri olarak gören Halkbank , bu alandaki öncü çalışmalarını kesintisiz sürdürmeye devam ediyor. 2021–2022 yıllarında yoğun ilgi gören Üreten Kadınlar Buluşmaları, 5 Mayıs 2025 tarihinde Eskişehir ’de gerçekleştirilen ilk etkinlikle yeniden başladı. Eskişehir’de gerçekleşen ilk buluşma, kadın girişimciler tarafından yoğun ilgi ve takdirle karşılanırken; etkinlikler ile kadınların girişi...

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...