Ana içeriğe atla

Çocuğum İçin BES 200 Bin Çocuğa Ulaştı

Anadolu Hayat Emeklilik, 18 yaş altına özel sunduğu bireysel emeklilik ürünü “Çocuğum için BES” ile 200 bin çocuğa ulaşan ilk şirket oldu. Bireysel emeklilik sektöründe 18 yaş altı müşteri grubuna sunulan ilk emeklilik planı olan “Çocuğum için BES” en çok tercih edilen ürün olma özelliğini koruyor.

Anadolu Hayat Emeklilik’in 18 yaşın altındaki müşterilerine sunduğu “Çocuğum için BES” ürünü ile 200 bin çocuk Bireysel Emeklilik Sistemi’ne dahil oldu. 18 yaşın altındaki bireylerin sisteme dahil olmasının, sektörün katılımcı tabanının genişlemesi ve erken yaşta çocuklar adına yapılan tasarrufun başlaması açısından çok önemli olduğunu ifade eden Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Didem Makaskesen “Mevzuatın yayımlanmasının hemen akabinde 2021 yılının haziran ayında satışa sunduğumuz ‘Çocuğum için BES’ ürünümüz ile sektörde 200 bin çocuğa ulaşan ilk şirket olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Emeklilik Gözetim Merkezi tarafından açıklanan 30 Nisan tarihli verilere göre, “Çocuğum için BES” ile 200 bin 474 çocuğun hayatına dokunarak ailelerinin onların gelecekleri için erken yaşta tasarrufa başlamasını sağladık. 18 yaş altı müşteri grubunda oluşan bu yeni pazarda en çok tercih edilen şirket olarak hızlı büyümemize devam ediyoruz. Katılımcı sayısında sahip olduğumuz yüzde 28’lik pazar payımız ile BES’e dâhil edilen her 3 çocuktan 1’i için aileleri, şirketimizi tercih ediyor. Devlet katkısı dahil fon büyüklüğümüz de 1,2 milyar TL seviyesine ulaştı. Çocuğum için BES’in, ebeveynler veya diğer yasal temsilciler tarafından tercih edilen öncelikli ürünler arasında yer almaya devam edeceğine yönelik inancımız tam” diye konuştu.

“Müşterilerimiz çocuklarının geleceğine güvenle bakabiliyor”

Didem Makaskesen Kimdir?
Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Didem Makaskesen

Çocuklara gelecekleri için birikim yapma alışkanlığını kazandırarak tasarruf bilincini erken yaşta oluşturması açısından “Çocuğum için BES”i bir sosyal sorumluluk hareketi olarak da gördüklerini belirten Makaskesen “Özel önem atfettiğimiz çocuklarımıza yönelik olarak tasarladığımız ürünümüz ebeveynlerin yoğun ilgisini çekiyor, kendilerinden güzel dönüşler alıyoruz. Ailelerin kendi bütçeleri doğrultusunda belirledikleri katkı payı tutarlarıyla çocuğunun geleceğine bugünden yatırım yapma imkânı sunan “Çocuğum için BES”in öne çıkan farklarından biri, anne veya babanın yaşam kaybı halinde çocuk adına gerçekleştirilen katkı payı ödemelerinin şirketimiz tarafından ödenmesini sağlayan katkı payı ödeme teminatı oldu. Bu teminat ile ebeveynler çocuklarının geleceğine güvenle bakabiliyor. Şirketimize ve ürünümüze duyulan bu güvene layık olmak için gelecekte de finansal ihtiyaçlarına çözüm olmayı ve onlara uzun yıllar hizmet vermeyi ümit ettiğimiz çocuk katılımcılarımızın ihtiyaç duydukları her an yanlarında olacak, memnuniyet seviyelerini yaşamları boyunca korumaya yönelik çalışmalarımıza titizlikle devam edeceğiz” dedi.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/cocugum-icin-bes-200-bin-cocuga-ulasti/?feed_id=11144&_unique_id=646bbba063753

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...

Allianz Türkiye 2030 Sürdürülebilirlik Hedeflerine Ulaştı

Sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Allianz Türkiye , ekosisteminin yeşil dönüşümüne rehberlik etme vizyonuyla sürdürülebilirlik yolculuğunda kararlı adımlar atmaya devam ediyor. 2024 yılı itibarıyla sürdürülebilirlik hedeflerinde güçlü bir ilerleme gösteren Allianz Türkiye, operasyonlarında kişi başı sera gazı emisyonunu 2019 yılına kıyasla %70 oranında azaltırken 2030 hedeflerine bugünden ulaştı. LEED ve Yeşil Ofis Sertifikası 'na sahip olan tüm ofislerinde elektrik tüketiminin tamamını yenilenebilir kaynaklardan sağlayan şirket, toplam atık miktarını da bir önceki yıla göre %38 oranında azaltma başarısı gösterdi. " Allianz ile Geleceğin Güvende " sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda kendi operasyonel süreçlerini dönüştürürken, ekosistemin sürdürülebilirlik yolculuğuna da rehberlik etmeyi hedefleyen Allianz Türkiye, gezegenimiz için etki ve toplum için değer yaratmaya devam ediyor. 2019 yılını baz alarak belirlediği 2030 hedeflerine emin adımlarla ...