Ana içeriğe atla

Usta Bi’Bak Sektörde Hızla Büyümeye Devam Ediyor

Sektöre yeni bir soluk getiren Usta Bi’bak, otomobilinizin ihtiyacı olan her şey deneyimini yaşatmak için yeni nesil hizmet anlayışıyla tüm yatırımlarını tamamladı ve faaliyete başladı. 

Araç sahiplerinin rahatlıkla, güvenerek ulaşabilecekleri, hizmet alabilecekleri Türkiye’nin araç onarım ve bakım sektöründe; yeni çağın yeni nesil ustaları olarak hizmet vermektedir.  

Geliştirdiği insan odaklı, hizmet merkezli yapısı ile her an ulaşabileceğiniz ürün ve hizmetler ile; yeni nesil dijital alt yapısıyla sizin için her geçen gün yatırımları ile büyümektedir. 

Usta Bi’Bak Sektörde Hızla Büyümeye Devam Ediyor

Hizmetleri arasında 

  • Hasar Onarım ve Mini onarım hizmetleri 
  • Yedek Parça “online ihale platformu “ile Tedarik Sistemi 
  • Müşteri yönetim Paneli 
  • Cep Telefonu, Onarım hizmeti 
  • Araç Yıkama Hizmeti 

Mini onarım hizmetine, farklı bir bakış açısı getirerek; sektörde 150 Servis Noktası ile TSE belgeli, deneyimli ve sektörde aktif hizmet veren servisler ile en etkin ve kullanımı kolay mini onarım hizmetlerini vermektedir. 

Dijital yatırımlarımızdan en değerli ve öncelikli; her yerde ulaşabilirlik ve en uygun fiyatlar ile en hızlı şekilde dakikalar içerisinde 50 farklı yedek parça tedarik sağlayıcıları   ile gerçek rakamlar üzerinden en , en ekonomik  şekilde yerine ulaştırmaktadır. Türkiye’de ilk defa yedek parçaların siparişinden sonra tüm süreçlerini sigortatedarik.com üzerinden takip edilmektedir.  

Usta Bi’Bak Sektörde Hızla Büyümeye Devam Ediyor

Müşteri yönetim paneli, ise yine Türkiye’de ilk defa Müşterilere yönelik danışma panelinde, ürünlerin algılanan performansı, farklı konularda görüş ve önerilerin alınması, üye konumundaki müşterilerin deneyimlerinden faydalanılması gibi işetmelerin benimseyeceği durumları belirleyen süreçleri takip ederek raporlamaktadırlar.  

Kasko poliçelerinde entegre edilen, kaza sonrasında araç içinde oluşan hasarlardan kaynaklı; Cam kırılması, kamera hasarları, kulaklık ve mikrofon hasarları, şarj bağlantı noktası hasarların onarımları bir telefon uzağınızdan sloganı ile hizmet vermektedirler. 

Araç yıkama hizmetinde ise 420 yıkama noktası ile, Türkiye genelinde. Kasko poliçelerinde sigortalı araçlara avantajlar, sigortalıların bütçelerine destek vererek kasko poliçe kapsamında 1 yıl boyunca İç dış yıkama hizmeti vermektedir. Yatırımlarımız, Operasyon süreçlerimiz ve Dijital alt yapımız her gün yeni bir inovasyon ile taleplere en etkin, en kısa sürece, kolay kullanılabilir hale getirmek var gücümüzle çalışıyor ve geliştiriyoruz.

https://www.ifhaber.com/otomotiv/usta-bibak-sektorde-hizla-buyumeye-devam-ediyor/?feed_id=14584&_unique_id=64b12c4c4630e

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...

Allianz Türkiye 2030 Sürdürülebilirlik Hedeflerine Ulaştı

Sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Allianz Türkiye , ekosisteminin yeşil dönüşümüne rehberlik etme vizyonuyla sürdürülebilirlik yolculuğunda kararlı adımlar atmaya devam ediyor. 2024 yılı itibarıyla sürdürülebilirlik hedeflerinde güçlü bir ilerleme gösteren Allianz Türkiye, operasyonlarında kişi başı sera gazı emisyonunu 2019 yılına kıyasla %70 oranında azaltırken 2030 hedeflerine bugünden ulaştı. LEED ve Yeşil Ofis Sertifikası 'na sahip olan tüm ofislerinde elektrik tüketiminin tamamını yenilenebilir kaynaklardan sağlayan şirket, toplam atık miktarını da bir önceki yıla göre %38 oranında azaltma başarısı gösterdi. " Allianz ile Geleceğin Güvende " sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda kendi operasyonel süreçlerini dönüştürürken, ekosistemin sürdürülebilirlik yolculuğuna da rehberlik etmeyi hedefleyen Allianz Türkiye, gezegenimiz için etki ve toplum için değer yaratmaya devam ediyor. 2019 yılını baz alarak belirlediği 2030 hedeflerine emin adımlarla ...