Ana içeriğe atla

OtoKonfor, Startup Burada Üzerinden Paya Dayalı Kitle Fonlaması Kampanyasına Başladı

Fona ihtiyaç duyan girişim ve projeleri yatırımcılarla buluşturan dijital platform Startup Burada, OtoKonfor ile 7. kitle fonlama kampanyasını gerçekleştiriyor. Araç sahiplerinin satış sonrası tüm ihtiyaçlarına tek bir uygulamayla cevap veren ve yüzde yüz yerli ve milli sermayeyle geliştirilen OtoKonfor, 30 günlük yatırım turuna başladı. 

Türkiye’nin finans ve teknoloji alanında öncü "doğru zamanda doğru şirketlere yatırım yapma" vizyonuyla hareket eden yatırım grubu Hedef Holding’in grup şirketlerinden İnfo Yatırım, fona ihtiyaç duyan girişim ve projeleri yatırımcılarla buluşturan dijital platformu Startup Burada ile sektördeki deneyimini yeni finansman yöntemlerinden biri olan “Kitle Fonlaması” alanına yansıtarak, girişim ve projelere gelişim fırsatı yaratıyor. 

OtoKonfor, Startup Burada Üzerinden Paya Dayalı Kitle Fonlaması Kampanyasına Başladı

Geniş yetkili aracı kurum olarak Sermaye Piyasası Kurulu’ndan Kitle Fonlaması için lisans alan banka dışı ilk aracı kurum olan İnfo Yatırım’ın çeyrek asırlık tecrübesi ile yönettiği “Startup Burada” platformunda girişimlere proje aşamasında kendilerini tanıtma ve fon bulma zemini oluşturulurken, yatırımcılara da erken aşamada gelecek vadeden, yenilikçi ve özgün projelere güvenle ortak olma imkânı sağlıyor.

Kampanyada Hedef Ek Fonlama Dahil 9,6 Milyon TL’lik Fon

Araç sahiplerinin satış sonrası tüm ihtiyaçlarına tek bir uygulamayla cevap veren OtoKonfor uygulaması, Startup Burada ile çıktığı yatırım turunda 8 milyon TL fon toplamayı hedefliyor. Yüzde 20 ek satış ile kampanyayı 9,6 milyon TL ile tamamlama hedefinde olan OtoKonfor, bu fon karşılığında şirket paylarının yüzde 5,05’ini yatırımcılarına arz ediyor. Bununla birlikte kampanyaya 200.000 tl altı yatırım yapan her yatırımcıya yaptıkları toplam yatırım tutarının %10’u kadar ilave bedelsiz pay ve kampanyaya 200.000 TL üzerinde yatırım yapan yatırımcılara yaptıkları toplam yatırım tutarının %20’si kadar ilave bedelsiz pay imkânı sunacak olan OtoKonfor, 7 Ağustos’tan itibaren 30 günlük kampanya sürecine başladı.

OtoKonfor, Startup Burada Üzerinden Paya Dayalı Kitle Fonlaması Kampanyasına Başladı

190 Milyon TL değerleme üzerinden azami 9,6 Milyon TL’lik yatırım turuna çıktıklarını ifade eden OtoKonfor Marka Başkanı Özgün Yalın, Hali hazırda Startup Burada Girişim Sermayesi Yatırım Fonu’ndan 4 Milyon TL ve Tur Assist Yardım ve Servis Ltd. Şti’den 1.250.000 TL yatırım taahhüdü aldıklarını belirtirken; yatırım turuyla ilgili detaylı bilgilere Startup Burada Platformu’ndan erişilebiliyor. Elde edeceğimiz yatırım ile hizmet sağlayıcı ekibimizi geliştirilmeyi hedefliyoruz. Ayrıca reklam ve pazarlama çalışmalarına ağırlık verirken, uygulamamızın altyapı iyileştirmelerine de süreklilik kazandıracağız. Aldığımız yatırımla birlikte, kullandıkça öde kategorisinde yer alacak olan lastik değişim, lastik saklama hizmetlerinin ve ücretsiz hizmetlerde bulunan otopark durumu, akaryakıt avantajları, aracını bul gibi hizmetlerin açılmasını planlıyoruz’’ şeklinde konuştu.

“Platformlarda Çıkan Girişimlerin Bir Sonraki Turlardaki Değerlemeleri Ve Uzun Dönemde Yarattıkları Katma Değer Ayırt Edici Olacak’’

OtoKonfor, Startup Burada Üzerinden Paya Dayalı Kitle Fonlaması Kampanyasına Başladı

Son birkaç yıl içinde, yalnızca Girişim Sermayesi Fonları aracılığıyla yatırım alamayan şirketlerin Paya Dayalı Kitle Fonlaması ile yatırım aldığı algısı değişmeye başladı. Özellikle Oculus VR, Peloton, Allbirds, Popsocket, Brooklinen vb. global çapta başarıya ulaşan girişimlerin, Paya Dayalı Kitle Fonlama yöntemi ile fonlanan şirketlerin başarıya ulaşabileceğine dair alt yapıyı hazırladığını belirten Startup Burada Yatırım Komitesi Üyesi Kerem Özten, ‘’ Platformlarda çıkan girişimlerin bir sonraki turlardaki değerlemelerinin ve uzun dönemde yarattıkları katma değerin ayırt edici olacağını düşünüyoruz. Bu noktada Startup Burada’da kitle fonlaması kampanyasına çıktığımız her girişime inanıyor, Startup Burada GSYF üzerinden yatırım gerçekleştiriyor ve fonlama sonrasında da Hedef Holding’in mevcut ekosistemi ile yanlarında oluyoruz. Şu zamana kadar yayınladığımız altı kampanya da başarıyla sonuçlandı ve bu başarı serisinin OtoKonfor girişimi ile devam etmesini bekliyoruz. ‘’ ifadelerinde bulundu.

http://www.ifhaber.com/otomotiv/otokonfor-startup-burada-uzerinden-paya-dayali-kitle-fonlamasi-kampanyasina-basladi/?feed_id=15792&_unique_id=64d6079fc1a59

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Halkbank Üreten Kadınlar Buluşmaları Başladı

Kadın girişimciliğini Türkiye’nin kalkınma hedeflerinin temel taşı olarak gören Halkbank , Üreten Kadınlar Buluşmaları ’na devam ediyor. 250 bin kadın girişimciye sağladığı 91 milyar TL'lik finansal destekle ekonomik ve toplumsal dönüşüme kalıcı katkı sağlayan Halkbank, 2025 yılında da Türkiye genelinde farklı illerde gerçekleştireceği buluşmalarla girişimcilik ekosisteminin gelişmesine öncülük etmeyi sürdürüyor. Halkbank, Kadınların Üretim Gücünü Türkiye Genelindeki Buluşmalarla Destekliyor Kadın girişimciliğini Türkiye’nin ekonomik ve sosyal kalkınma hedeflerinin temel unsurlarından biri olarak gören Halkbank , bu alandaki öncü çalışmalarını kesintisiz sürdürmeye devam ediyor. 2021–2022 yıllarında yoğun ilgi gören Üreten Kadınlar Buluşmaları, 5 Mayıs 2025 tarihinde Eskişehir ’de gerçekleştirilen ilk etkinlikle yeniden başladı. Eskişehir’de gerçekleşen ilk buluşma, kadın girişimciler tarafından yoğun ilgi ve takdirle karşılanırken; etkinlikler ile kadınların girişi...

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...