Ana içeriğe atla

Türkiye Sigorta, “Türkiye Basketbol Ligi’nin de İsim Sponsoru Oldu

Sporun birleştirici ve dönüştürücü gücüne inanan ve 85 milyona ulaşma hedefiyle yola çıkan Türkiye Sigorta, Avrupa basketbolunun önde gelen liglerinden Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nden sonra, iki sezon boyunca Türkiye Basketbol Ligi’ne de isim sponsoru oldu. 

Sigorta ve sigortacılığın temel değeri güveni esas alarak sürdüren Türkiye Sigorta, hayatın her alanında var olmaya ve değer katmaya devam ediyor. Avrupa Basketbolunun önde gelen liglerinden Basketbol Süper Ligi’ne geçtiğimiz yıl 3 sezonluğuna isim sponsoru olan Türkiye Sigorta, şimdi de Türkiye Basketbol Ligi’ne iki sezonluğuna isim sponsoru oldu.

Bu önemli iş birliğini duyurmak ve Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nin yeni sezon sponsorluk imzalarını atmak üzere Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Sayın Hidayet Türkoğlu ve Türkiye Sigorta Genel Müdürü Sayın Taha Çakmak’ın katılımıyla bir basın toplantısı düzenlendi.

Türkiye Sigorta olarak; Basketbol Federasyonu ile imzaladıkları bu ikinci iş birliğini kamuoyuna duyurmaktan dolayı gurur duyduklarını söyleyen Türkiye Sigorta Genel Müdürü Sayın Taha Çakmak, “Türkiye’nin Basketbol Süper Ligi, Federasyonun gayretli ve özverili çalışmaları ile bugün uluslararası prestijde bir marka konumuna erişmiş durumda. Bugünden itibaren ortak amacımız, Türkiye Basketbol Ligimizi de güç birliğiyle benzer bir noktaya taşıyarak; 85 milyonun gururuna gurur katmak.

Türkiye Sigorta, “Türkiye Basketbol Ligi’nin de İsim Sponsoru Oldu

Ne mutlu ki; 12 farklı ilimizden 18 güzide takımın rekabet ettiği Türkiye Basketbol Ligimiz de bundan böyle, “Türkiye Sigorta Türkiye Basketbol Ligi” olarak anılacak. Bu beraberlikten doğan güçlü sinerjinin hem markamıza hem de basketbolumuza değer kattığına ve katacağına inanıyoruz.” diye konuştu.        

Milli sorumluluk anlayışı ile Türk sporuna desteklerini sürdüreceklerini de belirten Sayın Çakmak, “85 milyonun olduğu gibi Türk basketbolunun da güvencesi olan Türkiye Sigorta adına; bu iş birliğini bir sponsorluktan öte, ortak bir hedefe kilitlenen yol arkadaşlığı olarak gördüğümüzü özellikle belirtmek isterim” şeklinde sözlerini tamamladı.

İmza töreninde konuşan Türkiye Basketbol Federasyonu Başkanı Sayın Hidayet Türkoğlu ise; “Türkiye Sigorta, Avrupa’nın en rekabetçi ligi olan Basketbol Süper Ligi’ne geçtiğimiz yıl adını verdikten sonra bu yıl da basketbolun yaygınlaştırılması ve kulüplerimizin desteklenmesine katkı sağlamak üzere Türkiye Basketbol Ligi’nin isim sponsoru oluyor.

Önümüzdeki iki yıl boyunca Türkiye Sigorta, Türkiye Basketbol Ligi'nin isim sponsoru olarak, basketbol ailemize ve lige büyük bir destek sunacak. İnanıyorum ki bu iş birliği daha uzun yıllar sürecek başarılı bir ortaklığın temellerini atmıştır.

Sponsorluk anlaşmaları ve iş birlikleri, kulüplerimize finansal destek sağlamakla kalmıyor, aynı zamanda basketbolun daha çok kişiye ulaşmasını sağlıyor. Türkiye Sigorta ile yaptığımız anlaşma, bu bağlamda Türk basketbolunun geleceği için büyük bir değer taşıyor. Türkiye Sigorta'nın basketbolumuza duyduğu güven ve inanç için teşekkür ediyoruz” dedi.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/turkiye-sigorta-turkiye-basketbol-liginin-de-isim-sponsoru-oldu/?feed_id=19726&_unique_id=6531ac82eabea

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...

Allianz Türkiye 2030 Sürdürülebilirlik Hedeflerine Ulaştı

Sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Allianz Türkiye , ekosisteminin yeşil dönüşümüne rehberlik etme vizyonuyla sürdürülebilirlik yolculuğunda kararlı adımlar atmaya devam ediyor. 2024 yılı itibarıyla sürdürülebilirlik hedeflerinde güçlü bir ilerleme gösteren Allianz Türkiye, operasyonlarında kişi başı sera gazı emisyonunu 2019 yılına kıyasla %70 oranında azaltırken 2030 hedeflerine bugünden ulaştı. LEED ve Yeşil Ofis Sertifikası 'na sahip olan tüm ofislerinde elektrik tüketiminin tamamını yenilenebilir kaynaklardan sağlayan şirket, toplam atık miktarını da bir önceki yıla göre %38 oranında azaltma başarısı gösterdi. " Allianz ile Geleceğin Güvende " sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda kendi operasyonel süreçlerini dönüştürürken, ekosistemin sürdürülebilirlik yolculuğuna da rehberlik etmeyi hedefleyen Allianz Türkiye, gezegenimiz için etki ve toplum için değer yaratmaya devam ediyor. 2019 yılını baz alarak belirlediği 2030 hedeflerine emin adımlarla ...