Ana içeriğe atla

Allianz Türkiye’den Yeni Reklam Filmi: “Bir Kız Gelecek, Çocuk Olacak”

Allianz Türkiye, yaşam ve eğitim hakkı risk altındaki kız çocuklarını desteklemek amacıyla Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar (Koruncuk) Vakfı ile başlattığı kurumsal sosyal sorumluluk programı “Bir Kız Gelecek” için özel bir reklam kampanyası hazırladı. Yeni bir yıla başlarken “Birlikte, Umutla” söylemiyle toplumsal umudu tazelemeyi amaçlayan filmde; Koruncuk Vakfı çatısı altındaki tüm kız çocuklarının program sayesinde çocukluklarını yaşamalarının amaçlandığına vurgu yapıyor. Allianz Türkiye, “Bir Kız Gelecek” programıyla Koruncuk kızlarına vereceği yurt, üniversite bursu ve istihdam gibi desteklerle geleceğe umutla bakmalarını sağlıyor.

Cumhuriyet ile yaşıt bir kurum olarak çok katmanlı ve uzun soluklu kurumsal sosyal sorumluluk programlarına imza atan Allianz Türkiye’nin, Türkiye Korunmaya Muhtaç Çocuklar (Koruncuk) Vakfı ile birlikte başlattığı “Bir Kız Gelecek” adlı programı için hazırladığı reklam kampanyası izleyiciyle buluştu.

Allianz Türkiye’den Yeni Reklam Filmi: “Bir Kız Gelecek, Çocuk Olacak”

Yeni yıla girerken “Birlikte, Umutla” mesajıyla, toplumsal iyileşmede ortak umutların rolüne vurgu yapan yeni reklam kampanyası, eğitime erişimleri başta deprem felaketleri olmak üzere çeşitli ailevi, coğrafi ve ekonomik sorunlar nedeniyle risk altında olan kız çocuklarının öncelikle çocukluklarını yaşayabilmelerinin sağlanması gerektiği fikrine odaklanıyor. Kampanyanın filminde vakıf çatısı altındaki tüm koruncuklara yaşam boyu destekçi olma vizyonuyla yurt, üniversite bursu ve istihdam gibi alanlarda Allianz Türkiye’nin katkı sağlayacağına; çocuklarınsa sadece gelişim, paylaşım ve öğrenim gibi çocukken yapmaları gereken şeylere odaklanabileceklerine vurgu yapılıyor.

Yeni yıla umutla girmeyi simgeleyen reklam kampanyasının kreatif sürecini Concept Reklam Ajansı, yönetmenliğini ise 150 kişilik teknik ekibiyle Burak Çaldır üstlendi. Müziklerini FFW’in yaptığı reklam kampanyasının, kurumsal sosyal sorumluluk programına özel olarak Hey! Douglas tarafından bestelenen şarkısı, 20 kişiden oluşan bir çocuk korosu tarafından seslendirildi.

Reklam filmini izlemek için: https://www.youtube.com/watch?v=NlpnZ0u2x1M

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/allianz-turkiyeden-yeni-reklam-filmi-bir-kiz-gelecek-cocuk-olacak/?feed_id=24217&_unique_id=6590ac9c963ac

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Halkbank Üreten Kadınlar Buluşmaları Başladı

Kadın girişimciliğini Türkiye’nin kalkınma hedeflerinin temel taşı olarak gören Halkbank , Üreten Kadınlar Buluşmaları ’na devam ediyor. 250 bin kadın girişimciye sağladığı 91 milyar TL'lik finansal destekle ekonomik ve toplumsal dönüşüme kalıcı katkı sağlayan Halkbank, 2025 yılında da Türkiye genelinde farklı illerde gerçekleştireceği buluşmalarla girişimcilik ekosisteminin gelişmesine öncülük etmeyi sürdürüyor. Halkbank, Kadınların Üretim Gücünü Türkiye Genelindeki Buluşmalarla Destekliyor Kadın girişimciliğini Türkiye’nin ekonomik ve sosyal kalkınma hedeflerinin temel unsurlarından biri olarak gören Halkbank , bu alandaki öncü çalışmalarını kesintisiz sürdürmeye devam ediyor. 2021–2022 yıllarında yoğun ilgi gören Üreten Kadınlar Buluşmaları, 5 Mayıs 2025 tarihinde Eskişehir ’de gerçekleştirilen ilk etkinlikle yeniden başladı. Eskişehir’de gerçekleşen ilk buluşma, kadın girişimciler tarafından yoğun ilgi ve takdirle karşılanırken; etkinlikler ile kadınların girişi...

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...