Ana içeriğe atla

Anadolu Hayat Emeklilik’ten Hipokid Müşterilerine Özel Kampanya 

Anadolu Hayat Emeklilik, çocuk aktivitesi arayan aileler için çözümler sunan dijital platform Hipokid üzerinden Çocuğum için BES ürünü satın alan müşterilerine özel bir kampanya hazırladı. 7 Nisan 2024 tarihine kadar sürecek kampanya kapsamında Şirket, Çocuğum için BES ürünü ile çocuklarının geleceği için yatırım yapmaya başlayan müşterilerine 300 TL’ye varan ek katkı payı hediye ediyor.

Anadolu Hayat Emeklilik, dijital platformlar ile iş birlikleri yapmaya ve bunları yenilikçi uygulama ve kampanyalarla desteklemeye devam ediyor. Çocuklarına en uygun aktiviteleri arayan aileleri aktivite sağlayan markalar ile buluşturan dijital platform Hipokid ile iş birliği gerçekleştiren Anadolu Hayat Emeklilik, Çocuğum için BES ürününü Hipokid üzerinden AHE dijital kanallarına geçerek satın alan yeni müşterilerine özel bir kampanya başlattı. 

7 Nisan 2024 tarihine kadar Hipokid internet sitesinde yer alan Kampanyalar sayfasındaki (https://www.hipokid.com/campaigns) Çocuğum için BES tanıtım görseline ulaşan ebeveynler, Anadolu Hayat Emeklilik dijital kanalları üzerinden dakikalar içerisinde çocuklarının geleceği için bugünden tasarruf yapmaya başlayabiliyorlar. Üstelik Çocuğum için BES ürününü satın alan müşterilerimiz, ilk ay düzenli katkı payı tutarının aylık karşılığı 500 TL ve 1.000 TL arasında olan bireysel emeklilik hesapları için 150 TL; 1.000 TL ve üzerinde olan hesaplar için 300 TL tutarında ek katkı payı ödülü de kazanıyor. 

Çocukları için bugünden harekete geçerek geleceklerine yatırım yapmaya başlayan ailelere ulaşmayı önemsediklerini açıklayan Anadolu Hayat Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Didem Makaskesen “Yeni iş ortaklıklarımız vasıtasıyla, çocuklarının geleceğini düşünen aileler ile tam da onların ihtiyaçlarını karşılayacak Çocuğum için BES ürünümüzü buluşturmaya devam ediyoruz. Ürünümüze, müşteri kitlesi Çocuğum için BES ürünümüzün fayda sağladığı grupla aynı olan Hipokid platformu üzerinden ulaşılabilir olmasını çok değerli buluyoruz. Önümüzdeki dönemde de dijital platformlardaki görünürlüğümüzü artırmaya ve yeni iş birliklerimizi heyecanla duyurmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/anadolu-hayat-emeklilikten-hipokid-musterilerine-ozel-kampanya/?feed_id=28107&_unique_id=65df9025e189c

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Halkbank Üreten Kadınlar Buluşmaları Başladı

Kadın girişimciliğini Türkiye’nin kalkınma hedeflerinin temel taşı olarak gören Halkbank , Üreten Kadınlar Buluşmaları ’na devam ediyor. 250 bin kadın girişimciye sağladığı 91 milyar TL'lik finansal destekle ekonomik ve toplumsal dönüşüme kalıcı katkı sağlayan Halkbank, 2025 yılında da Türkiye genelinde farklı illerde gerçekleştireceği buluşmalarla girişimcilik ekosisteminin gelişmesine öncülük etmeyi sürdürüyor. Halkbank, Kadınların Üretim Gücünü Türkiye Genelindeki Buluşmalarla Destekliyor Kadın girişimciliğini Türkiye’nin ekonomik ve sosyal kalkınma hedeflerinin temel unsurlarından biri olarak gören Halkbank , bu alandaki öncü çalışmalarını kesintisiz sürdürmeye devam ediyor. 2021–2022 yıllarında yoğun ilgi gören Üreten Kadınlar Buluşmaları, 5 Mayıs 2025 tarihinde Eskişehir ’de gerçekleştirilen ilk etkinlikle yeniden başladı. Eskişehir’de gerçekleşen ilk buluşma, kadın girişimciler tarafından yoğun ilgi ve takdirle karşılanırken; etkinlikler ile kadınların girişi...

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...