Ana içeriğe atla

Tamamlayıcı Sağlık Sigortası WhatsApp’ta

QNB Sigorta, Dijital Asistan’ı ‘QNBilir’ ile Tamamlayıcı Sağlık Sigortası hakkında akla takılan her şeyi WhatsApp üzerinden 7/24 kesintisiz olarak yanıtlamaya başladı.

QNB Sigorta, müşteri deneyimini iyileştirmek ve müşterilerine yeni bir hizmet kanalı sunmak adına Dijital Asistan hizmetini WhatsApp kanalında devreye aldı. Tamamlayıcı Sağlık Sigortası kapsamında Türkiye’de bir ilk olan bu hizmet ile QNB Sigorta müşterileri, tıpkı günlük hayatlarında yaptıkları gibi, pratik bir şekilde WhatsApp üzerinden yazışarak hizmet alabiliyor.

QNB Sigorta müşterileri QNBilir üzerinden, anlaşmalı kurum bilgisi öğrenme, provizyon sonucu sorgulama, kalan haklarını öğrenme ve hizmet detaylarına ulaşma gibi konularda hızla bilgi alabiliyor. Aynı zamanda, QNB Sigorta müşterisi olmayan tüm kullanıcılar, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ile ilgili öğrenmek istediklerini yine QNBilir’e sorarak öğrenebiliyor. QNBilir’e, 0850 222 0 860 WhatsApp numarasından erişilebiliyor.

Zengin işlem ve görüntüleme seçeneklerinin yanı sıra yapay zekânın da kullanıldığı QNBilir, sigortalıların en çok ihtiyaç duydukları bilgi ve işlemler dikkate alınarak hayata geçirildi. Bu hizmet ile QNB Sigorta, Tamamlayıcı Sağlık Sigortası müşterilerine hem zaman tasarrufu hem de kolaylık sağlamayı hedefliyor.

İlk kullanım sonuçlarına göre müşterilerden yoğun ilgi gören hizmet, aynı zamanda Türkiye Müşteri Deneyimi Ödüllerinde “Yaratıcı Düşünce Özel Ödülü”nün de sahibi oldu.

“Türkiye’de Bir İlk Olan Bu Hizmeti Hayata Geçirdiğimiz İçin Gururluyuz”

Müşterilerine sundukları sigortacılık deneyiminin sürekli olarak geliştirilmesi konusunda çalışmalarına devam ettiklerini vurgulayan QNB Sigorta Genel Müdürü Pınar Kuriş, “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası müşterilerimizin geri bildirimlerini yakından izliyor ve deneyim odaklı bakış açımızla, müşteri yolculuğundaki fırsatlara yönelik yeni hizmetler geliştirmeye odaklanıyoruz. Müşterilerimizin günlük hayatlarında sıkça kullandıkları kanallarda hizmet verebilmek önem taşıyor. Bu anlamda, hepimiz için en önemli iletişim kanallarından biri olan WhatsApp üzerinden müşterilerimize ulaşmaktan dolayı çok memnunuz. Dijital Asistanımızın müşterilerimizin poliçelerine yönelik akıllarına takılan sorulara hızla yanıt vererek hayatlarını kolaylaştıracağına inanıyorum. Örneğin müşterimiz provizyon sonucunu ya da yakın bir anlaşmalı kurumu öğrenmek istediğinde bunun için tek yapması gereken WhatsApp üzerinden QNB Sigorta’ya mesaj atmak olacak” dedi.

Dijitalleşmenin, otomasyonun ve yapay zekâ dahil olmak üzere yeni nesil teknolojilerin kullanımının QNB Sigorta için öneminin altını çizen Kuriş, “Dijital kanallarımızı hızla geliştirmeye ve çeşitlendirmeye devam ediyoruz. Yenilediğimiz mobil uygulamamız ve web sitemizin yanında QNBilir de self-servis hizmet adına müşterilerimize önemli bir imkân sunuyor. İlk olarak Tamamlayıcı Sağlık Sigortası müşterilerimizle WhatsApp üzerinden başladığımız bu projeye, ilerleyen dönemlerde diğer ürün ve kanallarımızı da içine alarak devam edeceğiz” açıklamalarında bulundu.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/tamamlayici-saglik-sigortasi-whatsappta/?feed_id=27715&_unique_id=65d915cf6ed4e

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Halkbank Üreten Kadınlar Buluşmaları Başladı

Kadın girişimciliğini Türkiye’nin kalkınma hedeflerinin temel taşı olarak gören Halkbank , Üreten Kadınlar Buluşmaları ’na devam ediyor. 250 bin kadın girişimciye sağladığı 91 milyar TL'lik finansal destekle ekonomik ve toplumsal dönüşüme kalıcı katkı sağlayan Halkbank, 2025 yılında da Türkiye genelinde farklı illerde gerçekleştireceği buluşmalarla girişimcilik ekosisteminin gelişmesine öncülük etmeyi sürdürüyor. Halkbank, Kadınların Üretim Gücünü Türkiye Genelindeki Buluşmalarla Destekliyor Kadın girişimciliğini Türkiye’nin ekonomik ve sosyal kalkınma hedeflerinin temel unsurlarından biri olarak gören Halkbank , bu alandaki öncü çalışmalarını kesintisiz sürdürmeye devam ediyor. 2021–2022 yıllarında yoğun ilgi gören Üreten Kadınlar Buluşmaları, 5 Mayıs 2025 tarihinde Eskişehir ’de gerçekleştirilen ilk etkinlikle yeniden başladı. Eskişehir’de gerçekleşen ilk buluşma, kadın girişimciler tarafından yoğun ilgi ve takdirle karşılanırken; etkinlikler ile kadınların girişi...

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...