Ana içeriğe atla

Brandverse Awards'dan Quick Sigorta’ya Gümüş Ödül 

Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Brandverse Awards’da dereceye giren markaların ödülleri, 24 Haziran’da İstanbul’da gerçekleşen törende sahiplerini buldu. Quick Sigorta, SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’ndeki sigortacılık kategorisinde gümüş ödül kazanarak başarısını bir kez daha kanıtladı.

Brandverse Awards’da bu yıl da 50 binden fazla sosyal medya marka hesabı, SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre analitik olarak değerlendirildi. 1 Nisan 2023 – 1 Nisan 2024 dönemini kapsayan değerlendirme sürecinde takipçi sayısı, takipçi artışı, paylaşılan ileti sayısı, ileti türleri, elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri gibi birçok farklı veri ele alındı. Deloitte Türkiye’nin uzmanlığıyla gerçekleştirilen bu kapsamlı değerlendirme sonucunda her kategorinin en başarılı markaları belirlendi. 

Brandverse Awards'dan Quick Sigorta’ya Gümüş Ödül 

Geçen Yılın Bronz Başarısı Bu Yıl Gümüşle Taçlandı

Geçtiğimiz yıl aynı yarışmada bronz ödül kazanan Quick Sigorta, bu yıl bir adım daha ileri giderek gümüş ödülün sahibi oldu. Bu başarı, Quick Sigorta'nın pazarlama iletişimi ve reklam performansındaki istikrarlı yükselişin de bir göstergesi olarak öne çıkıyor.

“Bu Ödül İletişim Stratejilerimizin Başarısını Teyit Ediyor”

Quick Sigorta adına ödülü alan Bütünleşik Pazarlama Direktörü Funda Çakar Deniz, markanın kurulduğu günden bu yana dijitalleşmeye önem verdiğine dikkat çekerek şunları söyledi: “Pazarlama iletişimimizi de ilk günden bu yana dijitalleşmeyi merkezine alan bir yaklaşımla sürdürüyoruz. Dijitalleşmenin hızla gelişip kabuk değiştirdiği günümüzde, biz de gerek altyapımızı gerekse pazarlama ve reklam mecralarımızı sürekli güncelliyoruz. Bu sayede değişen ihtiyaçlara en kısa sürede cevap verebiliyor, aynı zamanda yenilikçi iletişim modellerine de hızla adapte olabiliyoruz. Quick Sigorta olarak verinin gücünü önemsiyor yıllar içinde bunu geliştirmiş ve ödüller ile taçlandırmış olmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu ödül gerek acentelerimiz gerekse müşterilerimizle kurduğumuz güçlü iletişim stratejilerimizin başarısını bir kez daha teyit ediyor.”

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/brandverse-awardsdan-quick-sigortaya-gumus-odul/?feed_id=35597&_unique_id=667cacfd0cdf8

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Halkbank Üreten Kadınlar Buluşmaları Başladı

Kadın girişimciliğini Türkiye’nin kalkınma hedeflerinin temel taşı olarak gören Halkbank , Üreten Kadınlar Buluşmaları ’na devam ediyor. 250 bin kadın girişimciye sağladığı 91 milyar TL'lik finansal destekle ekonomik ve toplumsal dönüşüme kalıcı katkı sağlayan Halkbank, 2025 yılında da Türkiye genelinde farklı illerde gerçekleştireceği buluşmalarla girişimcilik ekosisteminin gelişmesine öncülük etmeyi sürdürüyor. Halkbank, Kadınların Üretim Gücünü Türkiye Genelindeki Buluşmalarla Destekliyor Kadın girişimciliğini Türkiye’nin ekonomik ve sosyal kalkınma hedeflerinin temel unsurlarından biri olarak gören Halkbank , bu alandaki öncü çalışmalarını kesintisiz sürdürmeye devam ediyor. 2021–2022 yıllarında yoğun ilgi gören Üreten Kadınlar Buluşmaları, 5 Mayıs 2025 tarihinde Eskişehir ’de gerçekleştirilen ilk etkinlikle yeniden başladı. Eskişehir’de gerçekleşen ilk buluşma, kadın girişimciler tarafından yoğun ilgi ve takdirle karşılanırken; etkinlikler ile kadınların girişi...

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...