Ana içeriğe atla

Anadolu Sigorta’ya Kristal Elma’dan 4 Ödül!

Anadolu Sigorta, reklam ve pazarlama dünyasında yaratıcılığı ödüllendiren ve bu yıl 37'ncisi düzenlenen Kristal Elma'da 4 ödül kazandı. "Var Mı Bi' Şey?" ve "Kaza Rehberi" kampanyalarıyla 3 Kristal, 1 Gümüş ödüle layık görülen şirket, yaratıcı iletişimdeki gücünü bir kez daha kanıtladı.

Anadolu Sigorta, 100. yılında, Reklamcılar Derneği'nin düzenlediği, yaratıcı reklamcılık alanında Türkiye'nin en prestijli yarışmalarından biri olan Kristal Elma Ödülleri'nde toplam dört ödüle layık görüldü. Marka; müşteri odaklı, yenilikçi ürünlerini samimi ve güçlü bir dille anlattığı kampanyalarıyla dikkatleri üzerine çekmeyi sürdürüyor. Ödülleri Anadolu Sigorta adına Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürü Elif Banu Kocaoğlu aldı.

"Var Mı Bi' Şey?" Kampanyası 2 Kristal, 1 Gümüş Elma Kazandı

Anadolu Sigorta'nın Sınırsız İhtiyari Mali Mesuliyet teminatıyla hem sigortalının hem de karşı tarafın zararını karşılayan kasko ürününü anlatan reklam filmi "Var Mı Bi' Şey?", üç farklı kategoride ödüle layık görüldü. Gündelik hayattaki karşılaşmaları mizahi bir dille ele alan ve "Sigorta varsa, sorun yok" yaklaşımını sıcak bir üslupla yansıtan kampanya; Entegre Kampanyalar – Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler ve Film – TV & Sinema / Banka, Sigorta ve Finansal Hizmetler kategorilerinde Kristal Elma, Mizah Kullanımı özel kategorisinde ise Gümüş Elma ödülünü kazandı. Reklam filmi, Sınırsız İhtiyari Mali Mesuliyet teminatının sağladığı geniş güvenceyi güçlü bir şekilde vurgularken izleyicinin duygusal bağ kurabileceği bir anlatım sundu.

Dikey Formatta "Kaza Rehberi"ne de Kristal Elma

Bir kaza sonrası yaşananları konu alarak Anadolu Sigorta'nın Ferdi Kaza Sigortası ürününü tanıtan "Kaza Rehberi" içeriği de Film – Özel Kategoriler / Vertical Format dalında bir Kristal Elma'nın sahibi oldu. Özellikle genç kullanıcıların yoğun olarak bulunduğu TikTok, Reels ve IG Video gibi mecralar için dikey video formatına uygun olarak hazırlanan "Kaza Rehberi" içeriği, markanın ürün faydasını merkeze alan iletişim yaklaşımını da gözler önüne serdi.

Anadolu Sigorta'nın Kristal Elma'da kazandığı başarı, sadece güçlü reklam fikirlerine değil, aynı zamanda bu fikirlerin ardındaki gerçek müşteri faydalarına dayanıyor. "Var Mı Bi' Şey?" kampanyası, Sınırsız İhtiyari Mali Mesuliyet gibi farklılaştırıcı teminatları ön plana çıkarırken; "Kaza Rehberi" içeriği ise eğlenceli bir dille TikTok üzerinden ürün teminatları hakkında bilgi veriyor.

https://www.ifhaber.com/sigortacilik/anadolu-sigortaya-kristal-elmadan-4-odul/?feed_id=97001&_unique_id=6853495d5b9e0

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...

Allianz Türkiye 2030 Sürdürülebilirlik Hedeflerine Ulaştı

Sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Allianz Türkiye , ekosisteminin yeşil dönüşümüne rehberlik etme vizyonuyla sürdürülebilirlik yolculuğunda kararlı adımlar atmaya devam ediyor. 2024 yılı itibarıyla sürdürülebilirlik hedeflerinde güçlü bir ilerleme gösteren Allianz Türkiye, operasyonlarında kişi başı sera gazı emisyonunu 2019 yılına kıyasla %70 oranında azaltırken 2030 hedeflerine bugünden ulaştı. LEED ve Yeşil Ofis Sertifikası 'na sahip olan tüm ofislerinde elektrik tüketiminin tamamını yenilenebilir kaynaklardan sağlayan şirket, toplam atık miktarını da bir önceki yıla göre %38 oranında azaltma başarısı gösterdi. " Allianz ile Geleceğin Güvende " sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda kendi operasyonel süreçlerini dönüştürürken, ekosistemin sürdürülebilirlik yolculuğuna da rehberlik etmeyi hedefleyen Allianz Türkiye, gezegenimiz için etki ve toplum için değer yaratmaya devam ediyor. 2019 yılını baz alarak belirlediği 2030 hedeflerine emin adımlarla ...