
Online alışverişte Alışgidiş.com, mağaza içi alışverişlerde ise Taksitlio.com markasıyla hizmet sunan Fiba Grubu, yenilikçi çözümler sunan iki güçlü platformu ile dijital alışverişin standartlarını yeniden tanımlıyor. 160 marka ve 40'tan fazla kategori ile Alışgidiş.com; mağaza içi alışverişlerde ise 12 bin 500 satış noktasında hizmet veren Taksitlio.com, dijital alışverişin geleceğini şekillendiriyor.
Yerli teknoloji, yerli altyapı ve Türk mühendisliğiyle geliştirilen Alışgidiş.com ve Taksitlio.com, alışverişte güvenli ve esnek ödeme sistemlerini bir araya getiriyor. Taksitlio.com ile kullanıcılar, 250 bin TL'ye kadar anında kredi imkânıyla, kart gerektirmeyen alışveriş deneyimi yaşıyor. Alışgidiş.com ile tüketiciler peşin fiyatına taksitli garantili ürünler satın alabiliyor.
Fiba Grubu çatısı altında faaliyet gösteren Alışgidiş.com ve Taksitlio.com, hem online hem fiziksel alışverişte tüketicilere kolay, güvenilir ve avantajlı ödeme deneyimleri sunarak Türkiye'de dijital alışveriş alışkanlıklarına yeni bir soluk getiriyor. Her iki platform da Türk mühendisliğiyle geliştirilen, tamamen yerli teknolojiyle çalışan sistemleriyle fark yaratıyor.
Alışgidiş.com'un Sunduğu Avantajlar
Alışgidiş.com, yenilenen web arayüzü ve kullanıcı odaklı alışveriş deneyimiyle; 160 marka ve 40 kategorideki orijinal ve garantili ürünleri, esnek ödeme imkânları ile peşin fiyatına taksitle sunuyor. Alışgidiş.com üzerinden yapılan alışverişlerde, hızlıca Fibabanka'nın Alışveriş Kredisi'ne başvurularak, kredi kartı kullanmadan, peşin fiyatına taksitli alışveriş ayrıcalığı sağlanıyor.
Alışgidiş.com ve Taksitlio.com Genel Müdürü Çağdaş Değirmencioğlu, Alışgidiş.com'un tüketiciyi güvenilir bir e-ticaret platformuyla buluşturmak amacıyla hayata geçirildiğini belirterek, "Fibabanka Alışveriş Kredisi ile peşin fiyatına taksit seçenekleri sunarak ödeme süreçlerini kolaylaştırıyoruz. Müşteri için ciddi bir ödeme avantajı sunuyoruz." dedi.
Alışgidiş.com'da 1 milyon 300 bin üyeleri olduğunu söyleyen Değirmencioğlu, "Bir yıl öncesine göre yaklaşık 7 kat ciro yapıyoruz. Sepet ortalamamız 30 bin lira. Şu an en çok cep telefonu, parfüm, küçük ev aletleri, beyaz eşya ve oyun grubu ürünlerinin satışları öne çıkıyor." diye konuştu.
Taksitlio.com ile Mağaza İçinde Anında 250 Bin TL'ye Kadar Kredi

Taksitlio.com ise, güçlü hissedar yapısı, çevik bilgi teknolojileri ve veri analizi organizasyonu ile uçtan uca dijital tasarlanmış ürün ve hizmetleri ile alışveriş kredisi uygulamasını sektöre kazandırdı. Türkiye'nin en büyük kredili satış ağı haline gelen Taksitlio.com, 15 sektörde, 60 markada ve 12 bin 500 satış noktasında hizmet veriyor.
Çağdaş Değirmencioğlu, "Müşteriler alışverişlerini tamamlarken ödeme noktasında Taksitlio.com platformuna yönlendiriliyor. Burada sadece tek bir SMS ile 250 bin TL'ye kadar olan kredi limitlerini kullanma imkânı buluyorlar." ifadelerini kullandı.
Bugün itibarıyla Fibabanka, Kuveyt Türk ve Türkiye'nin en büyük bankalarından biriyle entegrasyonlarını tamamladıklarını anlatan Değirmencioğlu, "2025'in ikinci çeyreğinde 6 banka ile entegrasyonumuz tamamlanacak ve 12 bin 800 satış noktasına ulaşacağız." dedi.
https://www.ifhaber.com/alisveris/fiba-grubundan-cift-platformlu-dijital-cozum/?feed_id=96841&_unique_id=6851b7e0d3fef
Yorumlar
Yorum Gönder