Ana içeriğe atla

Fiba Grubu'ndan Çift Platformlu Dijital Çözüm

Online alışverişte Alışgidiş.com, mağaza içi alışverişlerde ise Taksitlio.com markasıyla hizmet sunan Fiba Grubu, yenilikçi çözümler sunan iki güçlü platformu ile dijital alışverişin standartlarını yeniden tanımlıyor. 160 marka ve 40'tan fazla kategori ile Alışgidiş.com; mağaza içi alışverişlerde ise 12 bin 500 satış noktasında hizmet veren Taksitlio.com, dijital alışverişin geleceğini şekillendiriyor.

Yerli teknoloji, yerli altyapı ve Türk mühendisliğiyle geliştirilen Alışgidiş.com ve Taksitlio.com, alışverişte güvenli ve esnek ödeme sistemlerini bir araya getiriyor. Taksitlio.com ile kullanıcılar, 250 bin TL'ye kadar anında kredi imkânıyla, kart gerektirmeyen alışveriş deneyimi yaşıyor. Alışgidiş.com ile tüketiciler peşin fiyatına taksitli garantili ürünler satın alabiliyor.

Fiba Grubu çatısı altında faaliyet gösteren Alışgidiş.com ve Taksitlio.com, hem online hem fiziksel alışverişte tüketicilere kolay, güvenilir ve avantajlı ödeme deneyimleri sunarak Türkiye'de dijital alışveriş alışkanlıklarına yeni bir soluk getiriyor. Her iki platform da Türk mühendisliğiyle geliştirilen, tamamen yerli teknolojiyle çalışan sistemleriyle fark yaratıyor.

Alışgidiş.com'un Sunduğu Avantajlar

Alışgidiş.com, yenilenen web arayüzü ve kullanıcı odaklı alışveriş deneyimiyle; 160 marka ve 40 kategorideki orijinal ve garantili ürünleri, esnek ödeme imkânları ile peşin fiyatına taksitle sunuyor. Alışgidiş.com üzerinden yapılan alışverişlerde, hızlıca Fibabanka'nın Alışveriş Kredisi'ne başvurularak, kredi kartı kullanmadan, peşin fiyatına taksitli alışveriş ayrıcalığı sağlanıyor.

Alışgidiş.com ve Taksitlio.com Genel Müdürü Çağdaş Değirmencioğlu, Alışgidiş.com'un tüketiciyi güvenilir bir e-ticaret platformuyla buluşturmak amacıyla hayata geçirildiğini belirterek, "Fibabanka Alışveriş Kredisi ile peşin fiyatına taksit seçenekleri sunarak ödeme süreçlerini kolaylaştırıyoruz. Müşteri için ciddi bir ödeme avantajı sunuyoruz." dedi.

Alışgidiş.com'da 1 milyon 300 bin üyeleri olduğunu söyleyen Değirmencioğlu, "Bir yıl öncesine göre yaklaşık 7 kat ciro yapıyoruz. Sepet ortalamamız 30 bin lira. Şu an en çok cep telefonu, parfüm, küçük ev aletleri, beyaz eşya ve oyun grubu ürünlerinin satışları öne çıkıyor." diye konuştu.

Taksitlio.com ile Mağaza İçinde Anında 250 Bin TL'ye Kadar Kredi

Taksitlio.com ise, güçlü hissedar yapısı, çevik bilgi teknolojileri ve veri analizi organizasyonu ile uçtan uca dijital tasarlanmış ürün ve hizmetleri ile alışveriş kredisi uygulamasını sektöre kazandırdı. Türkiye'nin en büyük kredili satış ağı haline gelen Taksitlio.com, 15 sektörde, 60 markada ve 12 bin 500 satış noktasında hizmet veriyor.

Çağdaş Değirmencioğlu, "Müşteriler alışverişlerini tamamlarken ödeme noktasında Taksitlio.com platformuna yönlendiriliyor. Burada sadece tek bir SMS ile 250 bin TL'ye kadar olan kredi limitlerini kullanma imkânı buluyorlar." ifadelerini kullandı.

Bugün itibarıyla Fibabanka, Kuveyt Türk ve Türkiye'nin en büyük bankalarından biriyle entegrasyonlarını tamamladıklarını anlatan Değirmencioğlu, "2025'in ikinci çeyreğinde 6 banka ile entegrasyonumuz tamamlanacak ve 12 bin 800 satış noktasına ulaşacağız." dedi.

https://www.ifhaber.com/alisveris/fiba-grubundan-cift-platformlu-dijital-cozum/?feed_id=96841&_unique_id=6851b7e0d3fef

sigorta haberleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

EY Küresel Sigorta Görünümü 2025 Raporu Yayımlandı!

EY , Küresel Sigorta Görünümü raporunun 2025 versiyonunu yayımladı. Sigorta şirketlerine önemli bir rehberlik sunacak rapora göre; küresel çapta sigorta şirketlerinin birçok zorluğa rağmen son dönemde güçlü bir performans sergilediği dikkat çekiyor. İnovasyon yatırımlarını katma değerli hizmetlere ve güvenlik açıklarına doğru yönlendirmenin, sigorta şirketlerini önümüzdeki dönemde daha ileriye taşıyacağı öngörülüyor. Uluslararası danışmanlık, denetim, güvence, strateji, kurumsal finansman ve vergi hizmetleri şirketi EY; güvenlik açıklarının olduğu her alanın, sigorta şirketlerinin amacına uygun bir şekilde yenilik yapabilmesi ve büyüyebilmesi için önemli sorumluluklar getirdiğini ortaya koyan Küresel Sigorta Görünümü 2025 raporunu yayımladı. Rapor; sigorta şirketlerini etkileyen değişen küresel dinamikler karşısında inovasyona dayalı bir büyüme sağlanması gerektiğini gösteriyor. Rapora göre, küresel çapta siber saldırılardan kaynaklanan kayıpların %99'unun ve doğal af...

Erdinç Yurtseven Kimdir?

Erdinç Yurtseven , Türkiye’nin önde gelen sigorta şirketlerinden MAPFRE Sigorta 'nın Genel Müdürü olarak görev yapmaktadır. 30 yılı aşkın deneyime sahip olan Yurtseven , sigorta sektöründe önemli bir liderdir. Kariyerine kamu sektöründe başlamış ve ardından özel sektördeki başarılarıyla tanınmıştır. MAPFRE Sigorta 'daki liderliği, sektöre kattığı yenilikçi bakış açısı ve stratejik vizyonuyla şirketi Türkiye’deki en güçlü sigorta markalarından biri haline getirmiştir. Eğitim Gies College of Business - University of Illinois Urbana-Champaign Master of Science in Finance (2001 - 2003) Finans alanında yüksek lisans eğitimini tamamlamıştır. Bu eğitim, finansal yönetim ve stratejik karar alma becerilerini geliştirmiştir. Marmara Üniversitesi Bachelor's degree, Faculty of Economic and Administrative Sciences, Department of Public Administration (1985 - 1989) Kamu Yönetimi bölümünden lisans eğitimini almış ve ekonomi ile yönetim alanlarında sağlam bir temel kazanm...

Allianz Türkiye 2030 Sürdürülebilirlik Hedeflerine Ulaştı

Sigorta sektörünün öncü şirketlerinden Allianz Türkiye , ekosisteminin yeşil dönüşümüne rehberlik etme vizyonuyla sürdürülebilirlik yolculuğunda kararlı adımlar atmaya devam ediyor. 2024 yılı itibarıyla sürdürülebilirlik hedeflerinde güçlü bir ilerleme gösteren Allianz Türkiye, operasyonlarında kişi başı sera gazı emisyonunu 2019 yılına kıyasla %70 oranında azaltırken 2030 hedeflerine bugünden ulaştı. LEED ve Yeşil Ofis Sertifikası 'na sahip olan tüm ofislerinde elektrik tüketiminin tamamını yenilenebilir kaynaklardan sağlayan şirket, toplam atık miktarını da bir önceki yıla göre %38 oranında azaltma başarısı gösterdi. " Allianz ile Geleceğin Güvende " sürdürülebilirlik stratejisi doğrultusunda kendi operasyonel süreçlerini dönüştürürken, ekosistemin sürdürülebilirlik yolculuğuna da rehberlik etmeyi hedefleyen Allianz Türkiye, gezegenimiz için etki ve toplum için değer yaratmaya devam ediyor. 2019 yılını baz alarak belirlediği 2030 hedeflerine emin adımlarla ...